dinsdag 1 maart 2011

stagedagboek 3 : Ik geef les

Voor de maandag van de tweede week moest ik een oefening voorbereiden voor het 1ste leerjaar. Zo gezegt zo gedaan. Maar toen ik op school aankwam en mijn stageleraar was er niet moest ik dus een ganse dag aan alle klassen les geven. Dus het was direct een vuurdoop, maar het is toch goed gelukt. De Leerlingen hadden begrip dat ik er helemaal alleen voor stond en luisterden redelijk goed. De volgende dagen heb ik gewoon een paar oefeningen uitgelecht en af en toe is een spel mogen spelen dat ik zelf koos.Dat is voor mij nu niet zo moeilijk omdat ik chiroleider ben en elke zondag spelletjes moet verzinnen en uitleggen. Ik vond het lesgeven aan de kleuters en de lagere school echt heel leuk. Want je krijgt eigelijk zoveel liefde van die kinderen. Toch zitten er enkele ambetanterikken tussen maar zo was ik vroeger ook dus kon me dat niet veel schelen. Ik vond het een leuke ervaring

Geen opmerkingen:

Een reactie posten